Programa d’activitats: del 18 al 24 de novembre

Dilluns 18 de novembre
Tertúlia literària. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

“Fer recerca a l’Antàrtida: reptes i oportunitats”, conferència a càrrec de Conxita Avila Escartín, del Departament de Biologia Animal de la UB. Activitat complementària a l’exposició “Investigació a l’Antàrtida: campanya científica i cívicomilitar”. Organitza: Ministerio de Defensa, Subdelegació de Defensa de Lleida; Ajuntament de Lleida; Serveis Territorials d’Ensenyament  i Serveis Territorials de Cultura a Lleida. Col•labora: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 19 de novembre
Curs d’alfabetitzacio digital per a participants de programes d’Ocupació de la Creu Roja de Lleida. Organitza: Creu Roja de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Trobada del grup de lectura de novel•la negra/policíaca entorn el tema “Assassins”. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Hora del conte a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL. Programa: “Pere el conillet”, “Alícia en el país de las maravillas”, “Sencillamente tú”, “Elmer”, “Papá, por favor, consígueme la luna”, “Rosa caramelo”. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Col•labora: Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Xerrada d’Albert Rami amb motiu de la publicació del seu nou llibre Remeis contra la crisi. Organitza: Pagès editors. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 21 de novembre
Visita Escolar. CEIP Joc de la Bola. Horari: 10 i 11 h.

Divendres 22 de novembre
Curs d’alfabetitzacio digital per a participants a programes d’ocupació de Creu Roja Lleida. Organitza: Creu Roja de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Reserva d’espai. Llar d’infants del Centre Històric. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Dissabte 23 de novembre
Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra En lloc segur. Horari: 11 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Hora del Conte a càrrec d’usuaris de l’Alberg Maranyosa. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat. Organitza: Ajuntament de Lleida, Àrea de lluita contra la pobresa i l’exclusió social. Horari: 12 h. Lloc: Bebeteca.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Wilt, de Tom Sharpe. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

“Investigació a l’Antàrtida: campanya científica i cívicomilitar”.
Exposició emmarcada en les activitats de la 18a Setmana de la Ciència.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: Ministerio de Defensa, Subdelegació de Defensa de Lleida; Ajuntament de Lleida; Serveis Territorials d’Ensenyament  i Serveis Territorials de Cultura a Lleida. Col•labora: Biblioteca Pública de Lleida. Calendari: del 12  al 29 de novembre.

“Josep Vallverdú: l’aventura de ser escriptor”. Activitat emmarcada en el cicle “Passeig d’aniversari”.
L’exposició mostra unes pinzellades de la vida i l’obra de Josep Vallverdú, per apropar-nos al món literari i divers que ha creat com a narrador, traductor, articulista, adaptador i sobretot com a escriptor per al públic jove. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Calendari: del 5 al 30 de novembre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat