Programació d’activitats del 2 al 8 de desembre de 2013

Dilluns 2 de desembre
Teatre de l’oprimit. Sessió complementària al taller de Rumors i estereotips, adreçada al personal de la Biblioteca. Organitza: Ajuntament de Lleida. Regidoria de Drets civils, cooperació i igualtat. Horari: 14 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 3 de desembre
Presentació de les publicacions Protocol operatiu de Joventut per a l’abordatge coordinat de la violència masclista i Enquesta de participació i política 2011 editades per la Coordinació Territorial de Joventut a Lleida. Activitat adreçada a tècnics/es de Joventut i a regidors/es municipals. Organitza: Coordinació Territorial de Joventut a Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Sala d’actes.

Curs d’alfabetització digital per a participants a programes d’Ocupació de Creu Roja de Lleida. Organitza: Creu Roja de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Sessió de ioga per a nadons. Activitat adreçada a famílies usuàries de la Ludoteca de Balàfia. Organitza: Ludoteca de Balàfia. Horari: 10’30 h. Lloc: Bebeteca.

Visita escolar. Alumnes del CIJCA. Horari: 11 h.

“En Quel•la i les veus del carrer”, a càrrec d’Albert Estengre i Ulldistret. Hora del conte al voltant de Salvador Espriu adreçada a nens i nenes a partir de 3 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat.
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Inauguració de l’Exposició del Concurs de cartells de Moros i Cristians i del V Certamen de fotografia Xavier Aluja. Organitza: Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lectura

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Jane Eyre, de Charlotte Brönte. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Exposició del Concurs de cartells de Moros i Cristians i del V Certamen de fotografia Xavier Aluja”. Organitza: Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 2 al 14 de desembre.

“Salvador Espriu, forma guardada”. Exposició emmarcada dins “L’Any Espriu a les comarques de Lleida, Pirineu i Aran”. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 3 al 28 de desembre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat