Com fomentar l’hàbit lector a casa

La lectura és un instrument fonamental en el procés de coneixement i maduració personal dels nostres fills, per això l’Àrea infantil i juvenil de la Biblioteca pública de Lleida us proposa un Taller de lectura adreçat a pares.

L’objectiu d’aquesta activitat és dotar al pares d’estratègies per seleccionar llibres per al seus fills, donar pautes perquè gaudeixen de la lectura en família, i ajudar-los a iniciar i completar la biblioteca personal dels seus fills.

Des de la biblioteca pensem que una part important per aconseguir que els vostres fills obtinguin un bon hàbit de lectura depèn en gran mesura de la tasca familiar. L’escola té un paper important en l’aprenentatge del foment de la lectura però el gust per llegir va més enllà i no es podrà aconseguir plenament sense la vostra col·laboració.

Si voleu participar en aquesta activitat podeu fer inscripció prèvia a través d’aquestes vies:

Correu-e: bplleida.cultura@gencat.cat
A l’Àrea infantil i juvenil.