Demana un llibre als Reis

Per tal de celebrar el Nadal  la sala infantil i juvenil de la Biblioteca Pública de Lleida  aquest any us proposem el següent:

Participar en la campanya “Demana un llibre als Reis” per tal de fomentar la lectura entre els infants. Per poder ajudar als nens/nenes a fer la carta reial la biblioteca ha elaborat una guia de recomanacions “Llibres preferits Nadal 2013”,  per a diferents grups d’edat de 0 a 17 anys.

Molts d’aquests  títols els podeu consultar i agafar en préstec a la biblioteca durant aquestes festes, i també els podeu trobar a les llibreries de Lleida.

A partir del 10 de desembre, els nens i les nenes, acompanyats dels pares, poden venir a la Biblioteca a recollir el model de carta als Reis, on hi ha un apartat exclusiu per demanar llibres.

El dia 3 de gener el gran Carmarlenc visitarà la biblioteca i recollirà les cartes  que els nens podran lliurar-li personalment.

Us esperem a tots i totes i us desitgem unes bones festes!