Programació d’activitats: del 16 al 20 de desembre

Dilluns 16 de desembre
Tertúlia literària. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Presentació del llibre Rangolis de la saviesa, d’Asha Miró i Vaishali DasGupta. A càrrec de Josep Maria Sanuy, periodista i amb la intervenció d’Asha Miró, escriptora, Carme Lattré, professora d’art i art terapeuta, i Lluís Pagès, editor. Ho organitza: Pagès editors. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 17 de desembre
Curs d’alfabetització digital per a participants a programes d’Ocupació de Creu Roja de Lleida. Ho organitza: Creu Roja de Lleida. Horari: 10 h.Lloc: Aula de formació.

Hora del conte a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL. Activitat per a nens i nenes de 3 a 8 anys.
Programa: El mag de colors, La carta, El gegant orellut.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Hi col•labora: Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Trobada conjunta dels grups de lectura entorn el llibre Laia, de Salvador Espriu. Coordina la sessió Montserrat Caba, del Centre d’Estudis Salvador Espriu d’Arenys de Mar. Activitat emmarcada en l’Any Espriu a les comarques de Lleida, Pirineu i Aran. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Hi col•labora: Espais Escrits. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Presentació de l’exposició del XXXIX Concurs Infantil i Juvenil de pessebres i veredicte del jurat. Ho organitza: Agrupació Ilerdenca de Pessebristes Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Divendres 20 de desembre
Curs d’alfabetització digital per a participants a programes d’Ocupació de Creu Roja de Lleida. Ho organitza: Creu Roja de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Dissabte 21 de desembre
Taller de pessebres retallables, a càrrec de Carles Domènech. Taller adreçat a nens i nenes a partir de 4 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Agrupació Ilerdenca de Pessebristes, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Jane Eyre, de Charlotte Brönte. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20).Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Any Espriu“Salvador Espriu, forma guardada”.
Exposició emmarcada dins “L’Any Espriu a les comarques de Lleida, Pirineu i Aran”. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 3 al 28 de desembre.

“Exposició del XXXIX Concurs Infantil i Juvenil de Pessebres”.
Ho organitza: Agrupació Ilerdenca de Pessebristes. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 16 de desembre de 2013 a l’11 de gener de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat