Tot de Lleida et recomana el documental “La Serra del Cosmos”

Durant aquest mes de desembre, la secció “Tot de Lleida” us recomana el documental La Serra del Cosmos dels autors Albert Lijarcio i Cristina Berengué.

Aquest documental parla sobre el Montsec i les oportunitats turístiques d’aquest territori, després que la UNESCO hagi reconegut el seu cel fosc amb les certificacions de Destí i Reserva Starlight.

El treball, es va presentar a la Biblioteca Pública de Lleida el passat dia 27 de novembre i va comptar amb la participació de Salvador Ribas, director científic del Parc Astronòmic del Montsec; Jaume León, president de l’Associació Montsec Turístic; Xavier Palau, impulsor del Parc Astronòmic del Montsec; i Maria Elena Oró, filla i presidenta de la Fundació Joan Oró.

Per gentilesa dels autors, la Biblioteca disposa de dos exemplars d’aquest documental. Un formarà part de la Col·lecció Local i és el que trobareu exposat a la secció “Tot de Lleida”, i l’altre està disponible per al préstec a l’Àrea d’Audiovisuals.

Us animem a gaudir d’aquest treball!