Trasllat de l’Àrea d’audiovisuals i l’Àrea de referència de la Biblioteca

Aquesta setmana s’estan duent a terme els treballs per traslladar l’Àrea d’audiovisuals de la Biblioteca a la 1a planta i l’Àrea de referència a la 2a, intercanviant, així aquestes dues àrees.

El motiu del trasllat és unificar el fons prestable d’adults (llibres i material audiovisual) que fins ara estava separat per tipus de material i facilitar als usuaris l’accés a la col·lecció durant totes les hores d’obertura de la Biblioteca. D’altra banda, la segona planta estarà destinada a zona d’estudi i consulta, amb l’Àrea de col·lecció local i la nova Àrea de referència.

També s’ha traslladat la secció de còmic al vestíbul del 1r pis, que fins ara estava situada a l’antiga Àrea de referència, per tal de donar-li més visibilitat.

Es preveu que a partir del 23 de desembre ja s’haurà finalitzat el trasllat i les dues noves àrees ja estaran en funcionament.