Programació d’activitats: del 23 de desembre al 6 de gener

Dilluns 23 de desembre

Hora del conte “La soca de Nadal” a càrrec de la companyia Arrencacebes. Per a nens i nenes a partir de 3 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Dijous 2 de gener
Taller “Les cases animades: un viatge per recorrer les cases dels personatges dels contes a través del Joc”, a càrrec de Som prismàtics. Activitat adreçada a nens i nenes a partir de 6 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 12 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Divendres 3 de gener
Visita del Gran Camarlenc. Com cada any, el Gran Camarlenc recollirà les cartes que els nens i nenes de Lleida han preparat per als Reis Mags d’Orient. Ho organitza: Ajuntament de Lleida. Regidoria de Cultura. Horari: 12 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Jane Eyre, de Charlotte Brönte (fins el 31 de desembre de 2013).

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Estupor i tremolors, d’Amélie Nothomb (a partir de l’1 de gener de 2014).

Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Any EspriuSalvador Espriu, forma guardada”.
Exposició emmarcada dins “L’Any Espriu a les comarques de Lleida, Pirineu i Aran”. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 3 al 28 de desembre.

“Exposició del XXXIX Concurs Infantil i Juvenil de Pessebres”.
Ho organitza: Agrupació Ilerdenca de Pessebristes. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 16 de desembre de 2013 a l’11 de gener de 2014.

Horaris període de Nadal 2013-2014
(del 23 de desembre 2013 al 6 de gener 2014)

Dilluns de 15 a 20h.
De dimarts a dijous de 10 a 20h.
Divendres de 10 a 18h.
Dissabtes, de 10 a 14h.
 Àrea infantil i juvenil TANCADA de 14 a 16h.
 Àrea de col•lecció local TANCADA

Dies festius: 24, 25, 26 i 31 de desembre i 1 i 6 de gener.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat