2a edició del grup de lectura virtual de ciència ficció!

L’1 de febrer iniciarem una nova edició del grup de lectura virtual de ciència ficció.

El primer llibre que es comentarà és 1984, de George Orwell, un clàssic atemporal que segueix molt vigent en l’actualitat.

Les següents seran:

Març Ubik de Philip K. Dick.

Abril Zombi : guía de supervivencia : protección completa contra los muertos vivientes de Max Brooks.

Maig Fundació d’Isaac Asimov.

El grup de lectura comptarà amb debats, enquestes, trivials i altres opcions i es durà a terme a través de la plataforma ReadGroups.

Per participar al grup heu d’enviar un correu electrònic a  bplleida.cultura@gencat.cat indicant el vostre nom i cognoms i el número de carnet. Els únics requeriments per participar són disposar de connexió a internet i tenir el carnet de les biblioteques públiques de Catalunya.

Aprofiteu aquesta oportunitat i disfruteu de bones tertúlies literàries sense moure-us de casa!!