Programació d’activitats: del 13 al 19 de gener

Dijous 16 de gener

Visita escolar. CEIP Joc de la Bola. Horari: 10 i 11 h.

Inauguració de l’exposició “Pols, cops i esquerdes”. Exposició col•lectiva amb escultures de Marta Pruna i Sara Ponsarnal, i fotografies de Llorenç Melgosa i Andrew Condon. Ho organitza: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Divendres 17 de gener

Reserva d’espai. Llar d’infants Borràs. Horari 10 h. Lloc: Bebeteca.

Dissabte 18 de gener

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra Tierra desacostumbrada, de Jhumpa Lahiri. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Sala de projeccions.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Estupor i tremolors, d’Amélie Nothomb (a partir de l’1 de gener de 2014).

Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat

Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Pols, cops i esquerdes”. Exposició col•lectiva amb escultures de Marta Pruna i Sara Ponsarnal, i fotografies de Llorenç Melgosa i Andrew Condon. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 15 de gener al 28 de febrer de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat