Exposició “Pols, cops i esquerdes”

La Biblioteca Pública de Lleida acull l’exposició “Pols, cops i esquerdes”. Aquesta exposició col·lectiva formada per fotografies d’Andrew Condon i Llorenç Melgosa i escultures de Marta Pruna i Sara Ponsarnal es podrà visitar del 15 de gener al 22 de febrer.

Andrew Condon (Irlanda, 1967) és fotògraf autodidacta. Es va dedicar exclusivament a la fotografia durant set anys sabàtics, deixant al marge la seva carrera professional com a informàtic. Ha fet una sèrie de llibres de fotografies inèdites i unes exposicions a les Garrigues com la del Centre d’Arts de Juneda.

Llorenç Melgosa (Lleida,1954) és fotògraf titulat per l’Escola Industrial de Barcelona (1977) i ha dedicat gran part de la seva vida a la fotografia publicitària. Exposa per primer cop l’any 2003 a l’I.E.I. i al Museu Morera. Ha publicat dos llibres, Visions de la Seu Vella i Lleida retrat en color. Posteriorment ha realitzat diverses exposicions més, entre les quals cal esmentar Lleida 180º.

Sara Ponsarnal (Lleida,1970) és escultora i al seu taller ens transporta a un món on un rusc de petits personatges bateguen en pedra i bronze. És autora d’obres com l’escultura d’Anna Frank, el monument a Pi i Margall o el parc de Pere Calders, totes elles a la ciutat de Barcelona. Des de fa 8 anys, viu a Granyena de les Garrigues.

Marta Pruna (Barcelona, 1970) és llicenciada per la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona. Ha participat en dotze simpòsiums d’Europa i Àsia, i des de llavors no ha parat de fer exposicions a Catalunya, Suïssa, Àustria, Alemanya i Holanda. Ha guanyat alguns premis a Madrid, i la seva obra és present en alguns museus i col·leccions privades.

Aquesta exposició comença la seva itinerància per 4 capitals lleidatanes a la Biblioteca Pública de Lleida, i es podrà visitar també a Tàrrega, Mollerussa i Les Borges Blanques.

L’acte inaugural serà el dijous 16 de gener a les 19 h, al Claustre de l’Hemeroteca de la Biblioteca Pública de Lleida.

Us convidem a visitar-la!

La Biblioteca Pública de Lleida acull l’exposició “Pols, cops i esquerdes”

Del 15 de gener al 22 de febrer de 2014

Del 15 de gener al 22 de febrer es podrà visitar “Pols, cops i esquerdes”, una exposició col·lectiva formada per fotografies d’Andrew Condon i Llorenç Melgosa i escultures de Marta Pruna i Sara Ponsarnal.

Andrew Condon (Irlanda, 1967) és fotògraf autodidacta. es va dedicar exclusivament

com a informàtic. Ha fet una sèrie de llibres de fotos inèdites i unes exposicions a les Garrigues com la del Centre d’Arts de Juneda.

Marta Pruna (Barcelona, 1970) és llicenciada per la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona. Ha participat en dotze simpòsiums d’Europa i Asia, i des de llavors no ha parat de fer exposicions a Catalunya, Suïssa, Àustria, Alemanya i Holanda. Ha guanyat alguns premis a Madrid, i la seva obra és present en alguns museus i col·leccions privades.

Us convidem a visitar-la!

<!–[if !mso]> <! st1:*{behavior:url(#ieooui) } –>