El carnet de la biblioteca et dóna més!

Encara no sabies que el carnet de la biblioteca et dóna més?

Doncs sí, pots utilitzar-lo per a aconseguir descomptes i entrades al 2 x 1 en activitats culturals a la ciutat de Lleida.

Des de fa uns mesos podíeu gaudir d’ofertes als concerts de l’Auditori Enric Granados i al CaixaForum Lleida, i a partir d’ara també tindreu avantatges al Teatre Municipal de l’Escorxador.

Us avancem també que ben aviat podreu utilitzar el carnet per a obtenir descomptes al Museu de Lleida, l’Animac i la Mostra de Cinema Llatinoamericà!

Podeu consultar les ofertes vigents actualment per als mesos de gener i febrer clicant sobre les següents imatges:

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d’espectacles programats per aquestes institucions. Es recomana consultar les cartelleres oficials d’aquestes per tenir la informació actualitzada.