Programació d’activitats: del 27 de gener al 2 de febrer

Dilluns 27 de gener

Presentació del Llibre Modernització i Renaixença a la Lleida del s. XIX, de Quintí Casals. Hi intervindran: Roberto Fernández, rector de la UdL; Manuel Lladonosa, catedràtic d’Història Contemporània de la UdL; Lluís Pagès, editor i Quintí Casals, autor del llibre. Ho organitza: Pagès editors. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes

Dimarts 28 de gener

Reserva d’espai. Col•legi Santa Anna. Horari: 10 i 11 h. Lloc: Bebeteca.

Visita guiada. Taller d’habilitats socials per adults dels barris de Balàfia, Pardinyes i Secà. Horari: 10 h.

Hora del conte. “Contes musicats”, a càrrec de Montse Trepat. Programa: Frederik, Tres bandits i El millor pretendent del món. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra Intercanvi de parelles i d’altres contes, de Roald Dahl. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dimecres 29 de gener

Visita escolar. IES Ronda. Horari: 10 h.

Dijous 30 de gener

Sessió de català per a participants al Projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Trobada del grup de lectura fàcil entorn l’obra Trampa de foc, de Núria Martí. Ho organitzen: Centre de normalització lingüística de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Presentació del llibre Y de repente papá, d’Òscar Sarramia, a càrrec d’Oriol Verdú, president del Col•legi Oficial de Psicòlegs de Lleida. Ho organitza: Editorial Litera libros. Horari: 19’15 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 31 de gener

Reserva d’espai. Col•legi Francesco Tonucci. Horari: 11 h. Lloc: Bebeteca.

Sessió de català per a participants al Projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12’30 h. Lloc: Aula de formació.

Dissabte 1 de febrer

Ponència inaugural de la 7a Àgora Jove “Desterrant desigualtats: joves lliures de violències masclistes i discriminacions de gènere”. Intervindran: Sara Moreno, sociòloga i Daniel Gabarró, psicopedagog. Ho organitza: Consell Nacional de la Joventut de Catalunya. Horari: 11 h. Lloc: Sala d’actes.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Estupor i tremolors, d’Amélie Nothomb (fins el 31 de gener de 2014).
Grup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Diarios, de Joe Orton (a partir de l‘1 de febrer de 2014). Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra 1984, de George Orwell (a partir de l’1 de febrer de 2014). Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Pols, cops i esquerdes”. Exposició col•lectiva amb escultures de Marta Pruna i Sara Ponsarnal, i fotografies de Llorenç Melgosa i Andrew Condon. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 15 de gener al 22 de febrer de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat