Exposició “Les persones i la terra, el primer”

La Biblioteca Pública de Lleida acull l’exposició fotogràfica “Les persones i la terra, el primer”.

Humana Fundación Pueblo para Pueblo organitza aquesta exposició fotogràfica que constata l’impacte que té l’agricultura social sobre el territori i els usuaris. La mostra, que es titula “Les persones i la terra, el primer”, està protagonitzada pels usuaris de Punt Eco, empresa de responsabilitat social i ambiental centrada en l’horticultura terapèutica que ha recuperat una antiga zona agrícola abandonada situada a deu minuts del centre de Lleida (Sot de Fontanet).

L’exposició s’inaugura al Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil el dia 3 de febrer a les 19 h. i es podrà veure fins el dia 28 de febrer. A la inauguració hi intervindran, entre altres, el responsable tècnic de Punt Eco, Marc Olomí, i el responsable de l’Oficina tècnica d’Humana, David Vázquez.

X

L’exposició està formada per imatges en gran format que il·lustren el valor de l’agricultura social, un concepte que prové del “social farming” i que agrupa iniciatives del sector primari (agricultura i ramaderia) que tenen un impacte en el territori i també en les persones. Concretament s’hi poden veure imatges del projecte d’Horticultura terapèutica a Lleida  promogut per Punt Eco, on hi treballen integrants de diferents entitats locals, entre elles l’Associació de Paraplègics i Discapacitats Físics (Aspid) i l’Associació Agrupa’t.

Humana Fundación Pueblo para Pueblo, és una Organització No Governamental per al Desenvolupament (ONGD) que des 1987 promou la protecció del medi ambient i duu a terme programes de cooperació a l’Àfrica, Amèrica Llatina i l’Àsia gràcies als recursos que obté de la gestió tèxtil procedent de la roba usada.

Us convidem a visitar-la!