L’hemeroteca us recomana…

Temps d’hivern, el dia és curt, les temperatures i condicions climàtiques no conviden a passejar ni a fer activitats a l’aire lliure… el que si que ve de gust és estar a casa, en un lloc càlid, si més no resguardat de l’ambient fred que porta aquesta estació, i més a les nostres contrades.

Però si que hi ha una activitat que podem portar a terme. Clar que la podem gaudir durant tot l’any però, potser a l’hivern, és quan més la podem aprofitar. Gaudir de l’art en totes les seves dimensions, pintura, escultura, visites als diversos museus i sales d’exposicions que tenim a l’abast a la nostra ciutat o entorn.

Per això des de l’Hemeroteca us recomanem que consumiu cultura, CULTURA en majúscules, apropeu-vos a conèixer els nostres museus i les obres d’art que s’hi allotgen, i millor si hi aneu preparats després de fullejar revistes com ara Descubrir el Arte, Exit o Bon Art, que trobareu a la nostra àrea. Recordeu que també podeu agafar-les en préstec durant 30 dies.

Gaudiu de la seva lectura!