Programació d’activitats: del 10 al 16 de febrer

Dilluns 10 de febrer

“Religió i societat: una perspectiva Baha’i”. Xerrada a càrrec d’Amin Egea, representant de la comunitat Baha’i de Catalunya. Ho organitza: Associació UNESCO de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 11 de febrer
Curs de formació d’alfabetització digital per a participants dels Programes d’Ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Sala d’actes.

Visita escolar. Institut Ilerna. Horari: 17’15 h.

“En Quel•la i les veus del carrer”, a càrrec d’Albert Estengre i Ulldistret. Hora del conte al voltant de Salvador Espriu adreçada a nens i nenes a partir de 3 anys. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Dimecres 12 de febrer

Trobada del grup de lectura de novel•la històrica al voltant de l’obra La boda d’Auschwitz, d’Erich Hackl. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 13 de febrer
“Disseny d’una guia d’ús de xarxes socials per a la biblioteca”. Curs adreçat al personal de les biblioteques públiques de les Terres de Lleida. Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita escolar. CEIP Joc de la Bola. Horari: 10 i 11 h.

Presentació del llibre Terrorismo emocional, a càrrec de l’autor Jordi González Guillem. Ho organitza: Chiado Editorial. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 14 de febrer

Reserva d’espai. Llar d’infants Borràs. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Sessió de formació per a participants al projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Dissabte 15 de febrer

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra Amado monstruo, de Javier Tomeo. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Sala de projeccions.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Diarios, de Joe Orton. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20).Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra 1984, de George Orwell.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Les persones i la terra, el primer”. Exposició fotogràfica sobre el programa d’ajudes econòmiques a l’agricultura social que des de 2012 duu a terme Humana Fundación Pueblo para Pueblo. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 3 al 28 de febrer de 2014.

“Pols, cops i esquerdes”. Exposició col•lectiva amb escultures de Marta Pruna i Sara Ponsarnal, i fotografies de Llorenç Melgosa i Andrew Condon. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 15 de gener al 22 de febrer de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat