Programació d’activitats: del 17 al 23 de febrer

Dilluns 17 de febrer

Tertúlia literària. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Dimarts 18 de febrer

Curs de formació d’alfabetització digital per a participants dels Programes d’Ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Sala d’actes.

Reserva d’espai. Col•legi Santa Anna. Horari: 10 i 11 h.

Visita escolar. Ludoteca de Gardeny. Horari: 16 h.

Trobada del grup de lectura de novel•la negra/policíaca entorn la novel•la negra sud-africana. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dimecres 19 de febrer

Visita guiada. Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 10’30 h.

Projecció de la pel•lícula “Las Uvas de la ira”, de John Ford. Activitat emmarcada en el projecte Biblioteques amb DO. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions. Entrada gratuïta, aforament limitat.

Dijous 20 de febrer

“Disseny d’una guia d’ús de xarxes socials per a la biblioteca”. Curs adreçat al personal de les biblioteques públiques de les Terres de Lleida. Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita escolar. CEIP Joc de la Bola. Horari: 10 i 11 h.

Divendres 21 de febrer

Reserva d’espai. Llar d’infants Borràs. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Diarios, de Joe Orton. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra 1984, de George Orwell. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Les persones i la terra, el primer”. Exposició fotogràfica sobre el programa d’ajudes econòmiques a l’agricultura social que des de 2012 duu a terme Humana Fundación Pueblo para Pueblo. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 3 al 28 de febrer de 2014.

“Pols, cops i esquerdes”. Exposició col•lectiva amb escultures de Marta Pruna i Sara Ponsarnal, i fotografies de Llorenç Melgosa i Andrew Condon. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 15 de gener al 22 de febrer de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat