Aquest mes de febrer la Sala de Préstec dedica el seu expositor al Món del Vi!

Dins del marc del projecte de Biblioteques amb DO que impulsa el Servei de biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

Hi podreu trobar llibres sobre viticultura, llibres que us diuen quins són els millors cellers de Catalunya, quins els millors vins… i també trobareu novel·les que tenen els cellers, les vinyes i el vi com a protagonistes.

Les últimes adquisicions que us podeu emportar en préstec són:

Els Vins de la teva vida : perquè la vida és massa preciosa per beure malament de Meritxell Falgueras.
A peu pel Priorat del vi i l’oli : 12 passejades i excursions de Rafael López-Monné i Toni Orensaz.
Guia de vins de Catalunya : 2013 : tast a cegues : inclou el territori del Roselló (Roussillon) de Jordi Alcover i Sílvia Naranjo
Els Vins i caves de Catalunya : les Denominacions d’Origen: història, patrimoni i paisatge de Jordi Romeu
El Vi fa sang de Salvador Balcells
El Hijo de la vid de Carlos Clavijo
La Cuina del vi : apropament a la cultura del vi i la cuina a la Mediterrànea de Pere Sans;
Diccionari del vi i del beure de Joan Maria Romaní i Olivé.
Catalunya : 50 cellers emblemàtics de Jordi Bastart i Cassé.

Esperem que gaudiu d’una bona lectura i un bon vi!

Dins del marc del projecte de Biblioteques amb DO que impulsa el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

Les últimes adquisicions que us podeu emportar en préstec són:

El Vi fa sang de Salvador Balcells

El Hijo de la vid de Carlos Clavijo

Diccionari del vi i del beure de Joan Maria Romaní i Olivé.

Catalunya : 50 cellers emblemàtics de Jordi Bastart i Cassé.

Esperem que gaudiu d’una bona lectura i un bon vi!