Programació d’activitas: del 24 de febrer al 2 de març

Dilluns 24 de febrer
Inauguració de l’exposició “Art, natura i arquitectura”. Exposició emmarcada en els actes de l’Any Mora. Ho organitza: Amics de l’Arquitectura Popular. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dimarts 25 de febrer
Curs de formació d’alfabetització digital per a participants dels Programes d’Ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Sala d’actes.

Reserva d’espai. Col•legi Santa Anna. Horari: 10 i 11 h.

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra Orgull i prejudici, de Jane Austen. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

“Contes del vi”, a càrrec de Meritxell Morera. Hora del conte adreçada a nens i nenes de 3 a 8 anys i emmarcada en el cicle “Biblioteques amb DO”. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. No cal inscripció prèvia.

Dimecres 26 de febrer
Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Sala d’actes.

Visita guiada. Taller d’habilitats socials per adults del Centre Històric. Horari: 10 h.

“Històries del vi i del beure”, a càrrec de Carles Alcoy. Activitat adreçada al públic adult i emmarcada en el cicle “Biblioteques amb DO”. Al finalitzar, hi haurà un tast del vi “Clos Abadia” del celler Raimat, envasat per a la Biblioteca Pública de Lleida. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida, amb la col•laboració de Celler Raimat. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 27 de febrer
“Disseny d’una guia d’ús de xarxes socials per a la biblioteca”. Curs adreçat al personal de les biblioteques públiques de les Terres de Lleida. Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita escolar. CEIP Joc de la Bola. Horari: 10 i 11 h.

Trobada del grup de lectura fàcil entorn l’obra Robinson Crusoe, de Daniel Defoe (adapt. Núria Codina). Ho organitzen: Centre de normalització lingüística de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Sessió informativa dels estudis que es realitzen a l’Institut Químic de Sarrià, adreçada a pares, mares i alumnes dels centres educatius de Lleida. Ho organitza: Institut Químic de Sarrià. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 28 de febrer

Reserva d’espai. Col•legi Episcopal. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Sessió de formació per a participants al projecte “Treball als Barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12’30 h. Lloc: Aula de formació.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Diarios, de Joe Orton (fins el 28 de febrer).
Grup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Juegos de seducción, de Nut (a partir de l’1 de març).
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra 1984, de George Orwell (fins el 28 de febrer).
Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Ubik, de Philip K. Dick (a partir de l’1 de març).
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Art, natura i arquitectura”. Exposició col•lectiva emmarcada en la celebració de l’Any Josep Mora, arquitecte i activista cultural mort l’any 2012. Ho organitza: Amics de l’Arquitectura Popular. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 24 de febrer al 9 de març de 2014.

“Les persones i la terra, el primer”. Exposició fotogràfica sobre el programa d’ajudes econòmiques a l’agricultura social que des de 2012 duu a terme Humana Fundación Pueblo para Pueblo. Ho organitzen: Humana Fundación Pueblo para Pueblo i Punt eco. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 3 al 28 de febrer de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat