Programació d’activitats: del 3 al 9 de març

Dilluns 3 de març
Presentació del llibre Un año en sus vidas, d’Isidoro Filella. Intervindran: José Domingo Álvarez Cayero, director editorial i Paz Legua Yus, escriptora. Ho organitza: Editorial Atlantis. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 4 de març
Curs de formació d’alfabetització digital per a participants dels Programes d’Ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Reserva d’espai. Col•legi Santa Anna. Horari: 10 i 11 h.

Dimecres 5 de març

Dijous 6 de març
Sessió de formació per a participants al Projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita escolar. Escola Sant Jordi (Puigverd de Lleida). Horari: 10’15 h.

Inauguració de l’exposició “Hans Küng. Religions del món, pau universal, ètica global” i presentacio del llibre Déus desconeguts: viatge iniciàtic a les religions de l’Orient, de Fèlix Martí. Presentació a càrrec de Jesús Sans, president de l’Associació UNESCO Lleida; Josep M. Forné, filòsof i Fèlix Martí, autor. Ho organitzen: Pagès editors i Associació UNESCO Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 7 de març

Reserva d’espai. Col•legi Tonucci. Horari: 10 h.

Dissabte 8 de març
“Experiències de vida, experiències de conciliació”. Jornada amb motiu del Dia internacional de les dones, que comptarà amb les experiències laborals de diverses dones. Es completarà l’acte amb l’exposició “Els treballs de les dones del Segrià”. Ho organitza: Consell Comarcal del Segrià, Servei d’Informació i Atenció a les Dones. Horari: 10’15 h. Lloc: Sala d’actes.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Juegos de seducción, de Nut (a partir de l’1 de març). Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Ubik, de Philip K. Dick (a partir de l’1 de març). Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Hans Küng. Religions del món, pau universal, ètica global”. L’exposició plasma l’ètica de diferents tradicions religioses (Hinduisme, Budisme, Religió Xinesa, Judaisme, Cristianisme, Islam) i presenta “La regla d’or de les religions del món”. Ho organitza: Associació UNESCO de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Calendari: del 3 al 31 de març de 2014.

“Els treballs de les dones del Segrià”. Exposició fotogràfica en què es mostren aspectes de la quotidianitat de les dones. Ho organitza: Consell Comarcal del Segrià, Servei d’Informació i Atenció a les Dones. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Calendari: del 8 al 15 de març de 2014.

“Art, natura i arquitectura”. Exposició col•lectiva emmarcada en la celebració de l’Any Josep Mora, arquitecte i activista cultural mort l’any 2012. Ho organitza: Amics de l’Arquitectura Popular. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Calendari: del 24 de febrer al 9 de març de 20114.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat