“Hans Küng: Religions del món, pau universal, ètica global”.

La Biblioteca acull l’exposició “Hans Küng: Religions del món, pau universal, ètica global”.

Aquesta exposició organitzada per l’Associació UNESCO Lleida, ha estat concebuda per la Fundació Ètica Universal per apropar el món complex de les religions, i convida el visitant a familiaritzar-se amb les creences i conviccions, entendre el seu missatge ètic i la seva rellevància en la nostra societat actual. El marc temàtic de l’exposició és la idea de l’ètica global, és a dir la recerca de valors i principis comuns en les religions.

L’exposició plasma l’ètica de diferents tradicions religioses (Hinduisme, Budisme, Religió Xinesa, Judaisme, Cristianisme, Islam) i presenta “La regla d’or de les religions del món”. Així mateix, elabora, a partir dels valors inscrits en l’ètica universal, coneixements pràctics aplicables a la vida quotidiana i a totes les esferes de la societat: des de la política i l’economia fins a la ecologia i la comunicació.

Podreu visitar aquesta exposició del 3 al 30 de març al Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.