Xerrada “Dones extraordinàries, dones compromeses”

A càrrec de Judith Mellado Ganau, Llicenciada en Història de l’Art, Postgrau en Gestió Cultural i formació en Estudis de Dones, mare i autora del blog Dona havia de ser.

La vida de les dones va canviar més durant el segle passat, que al llarg de tota la història. L’accés a l’educació, el sufragi femení i l’associacionisme, entre altres, van obrir les portes de les dones a un món nou, un món que fins aleshores havia estat exclusivament masculí.

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora i a partir de la biografia de quatre dones excepcionals, recordarem els canvis que ha experimentat la condició femenina al llarg del segle XX.

També podeu consultar i descarregar-vos la guia bibliogràfica Dones extraordinàries, dones compromeses que hem elaborat per aquesta diada.

L’acte se celebrarà el 10 de març de 2014 a les 19:00 h a la sala d’actes de la Biblioteca (planta baixa).