Programació d’activitats: del 10 al 16 de març

Dilluns 10 de març

“Dones extraordinàries, dones compromeses”. Xerrada a càrrec de Judith Mellado, autora del blog “Dona havia de ser” (http://donahaviadeser.blogspot.com.es). Coneixerem les interessants vides de quatre dones catalanes extraordinàries i compromeses: Neus Català, Frederica Montseny, Mari Pepa Colomer i Montserrat Roig. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 11 de març

Curs de formació d’alfabetització digital per a participants dels Programes d’Ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita a la Bebeteca. Ludoteca de Balàfia Horari: 10 h.

Hora del conte a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL, adreçada a nens i nenes de 3 a 8 anys. Ho organitza: Facultat de Ciències de l’Educació i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca. Aforament limitat.

Dimecres 12 de març

Inauguració de l’exposició “II Certamen de fotografia de malalties reumatològiques”. Ho organitza: Lliga reumatològica catalana. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Trobada del grup de lectura de novel•la històrica entorn el llibre Inés y la alegría, d’Almudena Grandes. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 13 de març

Sessió de formació per a participants al Projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Jornades Erasmus+ als territoris. Ho organitza: Coordinació Territorial de Joventut a Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Sala d’actes.

Visita escolar. CEIP Sant Josep de Calassanç. Horari: 10 h.

“Les dones i el món laboral a partir dels 40”. Xerrada a càrrec de Montserrat Ribalta, llicenciada en Dret. Modera: M. Antònia Roca, responsable de la Sectorial d’Igualtat i Drets Civils de la Federació de CDC Lleida. Ho organitza: Sectorial d’Igualtat i Drets Civils de la Federació de CDC Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 14 de març

Reserva d’espai. Llar d’infants Borràs. Horari: 10 h.

Sessió de formació per a participants al Projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12’30 h. Lloc: Aula de formació.

Visita escolar. CEIP Els til•lers (Artesa de Lleida) Horari: 15 h.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Juegos de seducción, de Nut. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Ubik, de Philip K. Dick. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“II Certamen de Fotografia de malalties reumàtiques”. En aquesta exposició es podran veure les fotografies finalistes del Certamen en les diferents categories del concurs. Les fotografies tenen com a temàtica diferents àmbits de la salut. Ho organitza: Lliga reumatològica catalana. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Calendari: del 10 al 20 de març de 2014.

“Els treballs de les dones del Segrià”. Exposició fotogràfica en què es mostren aspectes de la quotidianitat de les dones. Ho organitza: Consell Comarcal del Segrià, Servei d’Informació i Atenció a les Dones.  Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 8 al 15 de març de 2014.

“Hans Küng. Religions del món, pau universal, ètica global”. L’exposició plasma l’ètica de diferents tradicions religioses (Hinduisme, Budisme, Religió Xinesa, Judaisme, Cristianisme, Islam) i presenta “La regla d’or de les religions del món”. Ho organitza: Associació UNESCO de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 3 al 31 de març de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat