Programació d’activitats: del 17 al 23 de març

Dilluns 17 de març
Tertúlia literària. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

“Contar historias”. Xerrada sobre cinema i literatura a càrrec del guionista i escriptor Rafa Russo, i amb la presència del fotògraf i actor Mark Shardan. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 18 de març
Sessió de formació per a participants al Projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita a la Bebeteca. Ludoteca de la Bordeta. Horari: 10 h.

Trobada del grup de lectura de novel•la negra/policíaca entorn els autors catalans de novel•la negra/policíaca. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 20 de març

Visita escolar. CEIP Pràctiques I. Horari: 10 h.

Celebració del Dia Mundial de la Poesia. Recital de poesies de diversos autors i autores catalans a càrrec del grup TOAR. Ho organitza: Agrupació teatral TOAR i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 21 de març

Reserva d’espai. Llar d’infants Borràs. Horari: 10 h.

Dissabte 22 de març

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra El lector, de Bernhard Schlink. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Sala de projeccions.

“Com podem augmentar l’autoestima en els infants?”. Xerrada a càrrec de Gemma Solé, psicòloga i terapeuta floral, adreçada a pares i mares. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 12 h. Lloc: Bebeteca.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Juegos de seducción, de Nut. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Ubik, de Philip K. Dick. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“II Certamen de Fotografia de malalties reumàtiques”. En aquesta exposició es podran veure les fotografies finalistes del Certamen en les diferents categories del concurs. Les fotografies tenen com a temàtica diferents àmbits de la salut. Ho organitza: Lliga reumatològica catalana. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 10 al 20 de març de 2014.

“Hans Küng. Religions del món, pau universal, ètica global”. L’exposició plasma l’ètica de diferents tradicions religioses (Hinduisme, Budisme, Religió Xinesa, Judaisme, Cristianisme, Islam) i presenta “La regla d’or de les religions del món”. Ho organitza: Associació UNESCO de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat