L’ipunt del Tricentenari: 12 punts interactius

L’iPunt del Tricentenari és una iniciativa que consisteix en una col·lecció de 12 punts de llibre interactius amb una mostra literària del 1714 fins a l’actualitat i una banda sonora que contextualitza, acompanya, interpreta i estableix ponts entre la música de cada època i l’actual.

L’objectiu és convertir una selecció commemorativa de la literatura catalana de 1714 fins a l’actualitat, en una porta d’accés de continguts musicals diversos. S’ inclouran  obres  representatives dels diferents períodes, en trams de 25 a 50 anys, fins a hipotètiques bandes sonores que acompanyen  les lectures o seleccions de temes actuals que connecten amb el context històric de cada moment.
La selecció musical es fruït de la col·laboració del músic Rafel Plana i el col·lectiu de musictecaris de l’associació AMPLI.

Aquests punts es difondran des de les 10 biblioteques públiques participants en el projecte #Ensolfa, una de les quals és la de Lleida.

Ja tenim els dos primers punts, vine a la biblioteca i col·lecciona’ls!