Lauren Kate & Oscuros: recomanació per a adolescents

Si voleu llegir aquesta saga fantàstica/romàntica dirigida al públic adolescent i escrita per Lauren Kate ja la teniu complerta a la sala infantil de la biblioteca publica de Lleida en castellà.

D’aquesta gran història de fantasia es desprenen 4 llibres i un annex que està relacionat amb tota la saga. Els títols són els següents:

Primer: Oscuros
Segon:  El Poder de las sombras
Tercer: La Trampa del amor
Quart:  La primera maldición
i el cinquè: La eternidad y un dia

Si els voleu llegir en català de moment solament n’hi ha publicats tres: Foscor, Turment i Passió. Des de la biblioteca esperem que els dos últims també surtin en català perquè pugueu acabar-la de llegir en aquest idioma. Esperem la seva publicació!!

“El amor comença i  després perdura a través del temps d’una forma inesperada, no corresposta, prohibida i finalment eterna”.

Us animeu a llegir-la?