Programació d’activitats: del 24 al 30 de març

Dilluns 24 de març

Inauguració de l’exposició “Mossos d’Esquadra. II República i Guerra Civil (1931 – 1939)”. Ho organitza: Departament d’Interior i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dimarts 25 de març
Sessió de formació per a participants al Projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra Serps i pírcings, de Hitomi Kanehara. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Hora del conte a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL. Activitat adreçada a nens i nenes de 3 a 8 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o enviant un correu a l’adreça bplleida.cultura@gencat.cat Ho organitza: Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca. Aforament limitat.

Dimecres 26 de març

Cicle de cinema primavera 2014. Projecció de la 1a part de la trilogia “El padrino”. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Sala de projeccions. Entrada gratuïta. Aforament limitat.

“Vers un temps de síntesi”. Conferència a càrrec de Xavier Melloni, autor del llibre amb el mateix títol, publicat per l’editorial Fragmenta. Ho organitza: Associació Unesco de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 27 de març

Visita escolar. CEIP La Ginesta. Horari: 10 h.

Celebració del Dia mundial del Teatre. Lectura del manifest a càrrec de Jordi Vivas i representació de fragments de “Terra Baixa”, d’Àngel Guimerà i “Història de 2”, d’Eduardo Galan, a càrrec dels actors de l’Agrupació Teatral TOAR. Ho organitzen: Agrupació Teatral TOAR i Biblioteca Pública de Lleida Horari: 19’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 28 de març

Reserva d’espai. Col•legi Tonucci. Horari: 10 h.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Juegos de seducción, de Nut. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Ubik, de Philip K. Dick. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Mossos d’Esquadra. II República i Guerra Civil (1931 – 1939)”. Exposició amb motiu del 80è aniversari de la signatura per part del president Macià del decret que preveia el desplegament territorial dels Mossos d’Esquadra. Ho organitza: Departament d’Interior i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 24 de març al 2 d’abril de 2014.

“Hans Küng. Religions del món, pau universal, ètica global”. L’exposició plasma l’ètica de diferents tradicions religioses (Hinduisme, Budisme, Religió Xinesa, Judaisme, Cristianisme, Islam) i presenta “La regla d’or de les religions del món”. Ho organitza: Associació UNESCO de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 3 al 31 de març de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat