Aquest mes… revistes d’història

Aquest mes, des de l’àrea d’hemeroteca us recomanem revistes d’història. D’entre totes, us en destaquem tres títols:

L’avenç: es comença a editar el 1977. A la biblioteca disposem des del número 1. Està especialitzada en temes d’història i cultura,  se centra sobretot en la història de Catalunya contemporània i en el conflicte de la Guerra Civil.

Sàpiens: el seu objectiu és divulgar la història dels Països Catalans. La informació engloba des de la prehistòria fins a l’edat contemporània. Els temes com la política, la cultura, l’economia, la natura, la gastronomia i la ciència són tractats des d’una vessant històrica.
Inclou articles  sobre  fets històrics poc coneguts o ignorats. Els seus col·laboradors fan un treball d’investigació per donar a conèixer aquests fets.

Historia de National Geographic: publica reportatges sobre personatges i temes d’història d’Egipte, de Roma, de Grècia, de l’edat mitjana, de l’edat moderna, d’Amèrica i d’Extrem Orient.
Tots el números inclouen seccions sobre personatges singulars, episodis històrics, vida quotidiana, reportatges i grans descobriments.

Altres títols d’història que podeu trobar a la sala són: Historia y vida, Historia de Iberia Vieja, Clio, Medieval, Muy historia…

Veniu a l’hemeroteca i ompliu-vos d’història!