Programació d’activitats: del 21 al 27 d’abril

Dimarts 22 d’abril

Hora del conte a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Activitat adreçada a nens i nenes de 3 a 8 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o enviant un correu electrònic a bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Facultat de Ciències de l’Educació i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Revetlla de Sant Jordi. Recepció institucional a càrrec del Director dels SSTT de Cultura a Lleida, Josep Borrell i trobada amb editors, escriptors, llibreters i altres agents del món del llibre. Es realitzarà una lectura del manifest amb motiu de la Diada a càrrec de la periodista Anna Sáez i hi haurà un acompanyament musical de cloenda a càrrec del compositor David Esterri “Lo Pardal roquer”. Aquest acte es retransmetrà per Lleida TV dins del programa del Santi Roig “Lleida al dia”.
També hi haurà una mostra de novetats editorials i d’escriptors de les comarques de Lleida.
Ho organitza: Departament de Cultura, SSTT a Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dissabte 26 d’abril

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra A la platja de Chesil, d’Ian McEwan. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Sala de projeccions.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra 84, Charing Cross Road, de Helene Hanff. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Zombi: Guia de superviència, de Max Brooks. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Personatges”. Exposició de pintura a càrrec dels alumnes de Batxillerat artístic del Col•legi Episcopal “Mare de Déu de l’Acadèmia”. Ho organitza: Col•legi Episcopal “Mare de Déu de l’Acadèmia”. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 22 al 30 d’abril de 2014.

“Contes infantils de la Guerra”. L’exposició ens explica la producció editorial infantil duta a terme durant la Guerra Civil espanyola, posant l’accent en el bàndol republicà. Ho organitza: Fundació Antigues Caixes Catalanes – BBVA. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 3 al 27 d’abril de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat