El 22 d’abril vine a la Revetlla de Sant Jordi a la Biblioteca!

Per segon any consecutiu, les biblioteques celebren la Revetlla de Sant Jordi el dia 22 d’abril. Enguany, la revetlla de la nostra biblioteca serà molt especial perquè es retransmetrà per Lleida TV al programa de Santi Roig “Lleida al dia”.

A partir de les 19 h. es farà la recepció institucional a càrrec del Director dels SSTT de Cultura a Lleida, Josep Borrell i se celebrarà una trobada amb editors, escriptors, llibreters i altres agents del món del llibre.

A més, la periodista Anna Sáez llegirà el manifest amb motiu de la Diada i comptarem amb l’acompanyament musical a càrrec del compositor David Esterri “Lo Pardal roquer”.

També hi haurà una mostra de novetats editorials i d’escriptors de les comarques de Lleida i al finalitzar se servirà una copa del vi “Clos Abadia” del celler Raïmat envasat especialment per a la Biblioteca Pública de Lleida amb motiu del cicle “Biblioteques amb DO”.

L’acte comptarà amb traducció al llenguatge de signes a càrrec de “Deixa’ns signar”.

Us esperem a partir de les 19 h. al Claustre de l’Hemeroteca. No hi falteu!