I aquest mes us recomanem… “España rotaria”, una revista diferent

Estem en una época on hi ha un marcat predomini de l’individualisme, però al mateix temps es busquen llocs, organitzacions, clubs, on poder compartir idees, temps, aficions i afinitats entre persones, per ajudar a altres o simplement compartir moments difícils.

És per aquest motiu que avui us presentem aquesta revista que, segons ells mateixos, per definició el seu leitmotiv és el servei i la seva finalitat la promoció de la comunicació entre les persones i els pobles. Una revista que es diu España Rotaria i que pertany al Rotary Club, un nom que de ben segur us sonarà.

Aproximeu-vos a conèixer, a través de la seva revista, un tipus d’organització de persones potser un xic diferent, però sens dubte desconeguda per la immensa majoria de la gent. Deixeu que us sorprengui!

A més, el dimarts 29 d’abril la Biblioteca acull una conferència-col·loqui organitzada pel Rotary Club Lleida sota el nom “Què és l’orientació?”.  Anirà a càrrec de Montserrat Navarro, vicepresidenta del Rotary Club de Lleida i serà amb motiu de la celebració de la 2a Cursa d’orientació al Turó de la Seu Vella. Us esperem a les 19h a la Sala d’actes.

3 pensaments sobre “I aquest mes us recomanem… “España rotaria”, una revista diferent

1. Retroenllaç: El “blog” de la Biblioteca pública de Lleida recomienda: “España Rotaria”, una revista diferente, y acoge una conferencia-coloquio sobre “¿Qué es la orientación?”, organizada por el RC de Lleida en motivo de la &am

2. Retroenllaç: El “blog” de la Biblioteca pública de Lleida recomienda: “España Rotaria”, una revista diferente, y acoge una conferencia-coloquio sobre “¿Qué es la orientación?”, organizada por el RC de Lleida en motivo de la &am

3. Retroenllaç: El “blog” de la Biblioteca pública de Lleida recomienda: “España Rotaria”, una revista diferente, y acoge una conferencia-coloquio sobre “¿Qué es la orientación?”, organizada por el RC de Lleida en motivo de la &am