Programació d’activitats: del 28 d’abril al 4 de maig

Dimarts 29 d’abril

Visita Ludoteca de Balàfia. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Trobada conjunta dels grups de lectura de novel•la negra/policíaca i novel•la contemporània entorn de l’obra Blacksad de Guarnido/Díaz Canales. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

“Què és l’orientació?”. Conferència-col•loqui a càrrec de Montserrat Navarro, vicepresidenta del Rotary Club de Lleida. Xerrada amb motiu de la celebració de la 2a Cursa d’orientació al Turó de la Seu Vella. Presenta i modera Guillem Sàez, Secretari del Rotary Club de Lleida. Ho organitza: Rotary Club de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 30 d’abril

Cicle de cinema. Projecció de la 2a part de la trilogia “El padrino”.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Sala de projeccions.

Presentació del llibre Dones de ràdio: les primeres locutores de Catalunya, de Sílvia Espinosa. Hi intervindran: Mercè March, presentadora de l’acte, Joan Busqueta, Degà de la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida i Sílvia Espinosa, autora. Ho organitza: Col•legi de Periodistes de Catalunya, Demarcació de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 2 de maig

Visita Ludoteca Lo Marraco. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Dissabte 3 de maig

Fira de Titelles.

“El mêtre”, a càrrec de JAM. Espectacle familiar, sense paraules. Durada 55 min. Preu: 3€. Ho organitza: Centre de Titelles de Lleida. Horari: 12 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Cinema i Titelles. Projecció de “Drenica” i “La Revolta dels Titelles”. Durada 30 min. Adreçat a públic juvenil. Gratuït. Ho organitza: Centre de Titelles de Lleida. Horari: 13 h. Lloc: Sala de Projeccions.

Cinema i Titelles. Projecció de “Drenica” i “La Revolta dels Titelles”. Durada 30 min. Adreçat a públic juvenil. Gratuït. Ho organitza: Centre de Titelles de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Sala de Projeccions.

“El mêtre”, a càrrec de JAM. Espectacle familiar, sense paraules. Durada 55 min. Preu: 3€. Ho organitza: Centre de Titelles de Lleida. Horari: 18’30 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra 84, Charing Cross Road, de Helene Hanff (fins el 30 d’abril).
Grup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra El diablo que ya conoces, de Mike Carey (a partir de l’1 de maig).

Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Zombi: Guia de superviència, de Max Brooks (fins el 30 d’abril).
Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Fundació, d’Isaac Asimov (a partir de l’1 de maig).

Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“3r concurs Parada literària”. Mostra dels dibuixos presentats al concurs escolar “Parada literària”. Ho organitzen: ATM Àrea de Lleida i Generalitat de Catalunya. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 2 al 8 de maig de 2014.

“Personatges”. Exposició de pintura a càrrec dels alumnes de Batxillerat artístic del Col•legi Episcopal “Mare de Déu de l’Acadèmia”. Ho organitza: Col•legi Episcopal “Mare de Déu de l’Acadèmia”. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 22 al 30 d’abril de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat