Tornen els tallers d’informàtica i internet a la Biblioteca

La Biblioteca ha organitzat dos tallers d’informàtica i dos d’internet durant els mesos de maig i juny, per tal d’iniciar els usuaris de la Biblioteca que ho desitgin en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica (adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica):  conèixer l’ordinador i els seus perifèrics i crear i guardar un document.

Dates:
1r torn: 8 de maig, de 17 a 19 h.
2n torn: 5 de juny, de 17 a 19 h.

Taller d’iniciació bàsica a Internet (adreçat a usuaris amb coneixements bàsics d’informàtica): conèixer què és internet, els diferents exploradors i buscadors, i com fer-se un correu electrònic i un compte de facebook.

Dates:
1r torn: 15 de maig, de de 17 a 19 h.
2n torn: 12 de juny, de de 17 a 19 h.

Els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.

Normativa:
Les persones interessades en participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a la sala d’audiovisuals de la Biblioteca.
La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en properes edicions del taller.
Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.

Així mateix us recordem que també oferim sessions de formació en l’ús del catalèg ARGUS per tal d’ajudar als usuaris a trobar documents de forma autònoma i gestionar el seu propi compte de préstecs i reserves. La duració és d’uns 45 minuts i les properes sessions estan programades pels dies 22 maig i 19 de juny a les 18h.

T’hi esperem!!