La Sala de Préstec de l’Àrea d’Adults dedica el mes de maig als llibres de Jardineria i Horticultura

Voleu saber com plantar enciams a la terrassa? Voleu menjar-vos les vostres pròpies maduixes? Sabeu quina fruita podeu menjar a cada temporada?

Durant tot el mes de maig, la Sala de Préstec de l’Àrea d’Adults us ofereix una selecció de les últimes i millors guies sobre jardineria i horticultura que us podeu endur en préstec:podeu trobar manuals d’horts urbans, vida rural, jardineria ecològica així com tractats de plantes i hortalisses.

Aprofiteu la primavera per a convertir-vos en petits agricultors!!

Cómo cultivar una lechuga y comer sano : guía práctica de cultivo de hortalizas para tener ensaladas frescas todo el año / Hortensia Lemaître, José T. Gállego

Collserola : 20 itineraris per descobrir-la / Eliseu T. Climent.

Autosuficiencia : una guía para vivir en el siglo XXI / Alan y Gill Bridgewater.

El Huerto en 1 m2 : cultive más en menos espacio, ajuste la cosecha a sus necesidades, método probado “10 minutos al día” / Mel Bartholomew.

Un Hort per ser feliç : [al camp, a la ciutat, al jardí i al balcó!] / Marc Estévez Casabosch.

Tratado de variedades de hortalizas / Xavier Mathias.

Cuando el huerto puede ser un jardín : una aproximación a la jardinería ecológica / Jesús Arnau.

El Huerto familiar ecológico : la gran guía práctica del cultivo natural / Mariano Bueno.

El Huerto curativo : una guía para plantar tomates y cosechar felicidad / Tomás Mata.