Programació d’activitats: del 12 al 18 de maig

Dimarts 13 de maig
Curs de formació d’alfabetització digital per a participants dels Programes d’Ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita guiada. Tallers de promoció social de l’Ajuntament de Lleida. Horari: 10 h.

Sessió de ioga per a nadons. Ludoteca de Cappont. Horari: 17 h.

Dimecres 14 de maig

Trobada del grup de lectura de novel•la històrica entorn l’obra El caçador d’estels, de Khaled Hosseini. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Inauguració de l’exposició “Lleida en un clic”. Ho organitza: Associació Amics de la Foto de Lleida, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’hemeroteca.

Dijous 15 de maig

Visita escolar. Escola Pinyana. Horari: 11 h.

Taller d’iniciació bàsica a internet. Adreçat a persones amb coneixements bàsics d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Aula de formació.

Trobada del grup de lectura “Cuinant entre llibres: relats a París i cuina francesa”, entorn l’obra El perfum, de Patrick Süskind. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Lliurament de premis del 5è Concurs de Relats de la Federació Catalana de Voluntariat Social. Ho organitza: Federació Catalana de Voluntariat Social. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes

Dissabte 17 de maig

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn les obres Purga, de Sofi Oksanen i Dos taüts negres i dos de blancs, de Pep Coll. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Sala de projeccions.

IV Jornada de biblioteques escolars de les comarques de Lleida. Més informació a: http://www.xtec.cat/crp-segria/
Ho organitza: Xarxa de biblioteques escolars de les comarques de Lleida. Horari 11 h. Lloc: Sala d’actes i sala de projeccions.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra El diablo que ya conoces, de Mike Carey. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Fundació, d’Isaac Asimov. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Lleida en un clic”. Exposició fotogràfica que mostra diferents aspectes de la ciutat de Lleida. Ho organitza: Associació Amics de la Foto de Lleida, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 14 al 31 de maig de 2014.

“Frederic Mistral. La terra i els somnis”. Exposició sobre aquest autor en llengua occitana i Premi Nobel de Literatura en el centenari de la seva mort. Ho organitzen: Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs; GELIV – Grup d’estudi sobre la literatura del Vuit-cents; Departament de Filologia i Comunicació i Càtedra d’Estudis Occitans de la Universitat de Lleida; Departament de Cultura, Serveis Territorials a Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 8 al 18 de maig de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat