Noves sessions de formació en l’ús del catàleg ARGUS

La Biblioteca organitza sessions de formació en l’ús del catàleg ARGUS, el catàleg de les biblioteques públiques de Catalunya.

Aquestes sessions estan adreçades a usuaris majors d’edat i tenen per objectiu que aconsegueixin cercar documents de forma autònoma a més de treure profit de les funcionalitats que ofereix.

Algunes d’aquestes funcionalitats són:

• *modificació de dades personals
  • *consulta i renovació dels documents en préstec
  • *activació de l’historial de lectura
  • *creació de llistes
  • *notificació a través de correu electrònic de nous documents adquirits sobre la temàtica i/o biblioteca definida anteriorment

Les properes sessions programades són els propers dies: 22 de maig i 19 de juny a les 18h.

Els interessats a participar en alguna d’aquestes sessions cal que s’inscriguin prèviament al taulell de l’Àrea d’Audiovisuals (1a planta).

Les sessions, d’aproximadament una hora de durada, es realitzaran a l’aula de formació de la Biblioteca (2a planta).

Us animem a participar-hi!