#Ensolfa: música a les biblioteques

#Ensolfa és un cicle organitzat pel Servei de Biblioteques de la Generalitat conjuntament amb APECAT (Associació de Productors, Editors Fonogràfics i Videogràfics Catalans), SGAE (Societat General d’Autors i Editors) i el col·lectiu Musictecaris amb l’objectiu de donar a conèixer el panorama discogràfic català als bibliotecaris del país.

X

El dia 21 de maig la nostra Biblioteca acollirà una d’aquestes jornades, que comptarà amb la presentació als professionals de biblioteques de projectes per part de varis segells discogràfics (Discmedi, Propaganda pel Fet, DESCANS, Satélite K i KASBA music).

Tot seguit, de les 13’15 a les 14’55h, hi haurà un concert acústic obert a tots els usuaris de la biblioteca, on es podran escoltar els següents intèrprets: 9 Sons, Els Minims i El Toubab.

Vine a gaudir de la millor música alternativa!