La Biblioteca acull l’exposició fotogràfica “Lleida en un clic”.

El Claustre de l’Hemeroteca de la Biblioteca acull des d’avui dia 14 al 31 de maig de 2014 l’exposició fotogràfica “Lleida en un clic”.

Aquesta exposició organitzada per l’Associació Amics de la Foto de Lleida ha estat produïda conjuntament amb els Serveis Territorials a Lleida del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

L’exposició neix amb els objectius de donar a conèixer l’Associació i de mostrar el seu treball fotogràfic realitzat durant tot un any. Així doncs, s’hi podran trobar diferents visions, racons, aspectes i moments de la ciutat de Lleida que els membres de l’Associació han captat en les seves sortides periòdiques a través dels objectius fotogràfics de les seves càmeres.

La mostra està formada per una vuitantena de fotografies i s’estructura en 4 àmbits temàtics: clics d’història, clics de natura, clics de vida viva i clics singulars.

L’acte inaugural se celebrarà el dimecres 14 de maig a les 19 h., i comptarà amb l’apadrinament de Genaro Massot, fotògraf, tècnic audiovisual i formador dedicat al món de la imatge.