Programació d’activitats: del 19 al 25 de maig

Dilluns 19 de maig
Tertúlia literària. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

“Métodos de sanación egípcia, la aromaterapia sagrada de los faraones”. Conferència a càrrec de Gamal Abdul, mestre d’aromateràpia egípcia. Ho organitza: ORO Alquímia i APEB, Associació per a la pràctica i l’estudi de la bioenergètica. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 20 de maig
Curs de formació d’alfabetització digital per a participants dels Programes d’Ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Hora del conte a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Activitat adreçada a nens i nenes de 3 a 8 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o enviant un correu electrònic a bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Facultat de Ciències de l’Educació i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Trobada del grup de lectura de novel•la negra/policíaca entorn la literatura negra/policíaca japonesa. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dimecres 21 de maig

Cicle #ENSOLFA. Activitat adreçada a bibliotecaris i altres agents implicats en l’àmbit de la música. Ho organitza: Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, APECAT i SGAE. Horari: 10’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 22 de maig
Sessió de formació per a participants al projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita escolar. Escola Pinyana. Horari: 10 i 11 h.

Taller de formació en l’ús del catàleg ARGUS. Adreçat a usuaris de la Biblioteca amb coneixements bàsics d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Aula de formació.

Divendres 23 de maig
Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Dissabte 24 de maig

Sorteig d’obres d’art a benefici de la protectora d’animals “Amics dels Animals del Segrià”. Ho organitza: Associació Amics dels Animals del Segrià. Horari: 11’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra El diablo que ya conoces, de Mike Carey. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Fundació, d’Isaac Asimov. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

Obres d’art per al sorteig a benefici de la protectora d’animals “Amics dels Animals del Segrià”. Ho organitza: Associació Amics dels Animals del Segrià. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Calendari: del 19 al 24 de maig de 2014.

“Lleida en un clic”. Exposició fotogràfica que mostra diferents aspectes de la ciutat de Lleida. Ho organitza: Associació Amics de la Foto de Lleida, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Calendari: del 14 al 31 de maig de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat