Programació d’activitats: del 26 de maig a l’1 de juny

Dilluns 26 de maig

Presentació del llibre Arran de cel, d’Adolf Boldú, a càrrec de Xavier Franch, professor d’astronomia, Lluís Pagès, editor i l’autor. Ho organitza: Pagès editors. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 27 de maig
Curs de formació d’alfabetització digital per a participants dels Programes d’Ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Dimecres 28 de maig

Cicle de cinema El PadrinoCicle de cinema. Projecció de la 3a part de la trilogia “El padrino”. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Sala de projeccions.

Taller/conte La carretera bona, a partir del conte de Joan Barril i amb il•lustracions de Pedro Rodriguez. Activitat adreçada a nens i nenes a partir de 4 anys amb l’objectiu de reflexionar sobre mobilitat i els riscos intrínsecs que comporta el trànsit en les situacions més quotidianes. No cal inscripció prèvia. Ho organitza: Fundació Mutual de Conductors i l’Equip d’Educació Viària de la Guardia Urbana de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Dijous 29 de maig

Reserva d’espai. Llar d’infants Santa Anna. Horari: 10 h.

Sessió de formació per a participants al projecte “Treball als barris”. Ho organitza: Ajuntament de Lleida, Institut Municipal d’Ocupació.
Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Presentació del llibre Tecnologia, d’Assumpció Forcada, a càrrec de Rosa Fabregat. Ho organitza: l’autora. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 30 de maig

Visita escolar. Llar d’infants El rellotge. Horari: 10 i 11 h.

Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra El diablo que ya conoces, de Mike Carey. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Fundació, d’Isaac Asimov. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/13). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Lleida en un clic”. Exposició fotogràfica que mostra diferents aspectes de la ciutat de Lleida. Ho organitza: Associació Amics de la Foto de Lleida, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 14 al 31 de maig de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat