Programació d’activitats: del 2 al 8 de juny

Dimarts 3 de juny
Curs de formació d’alfabetització digital per a participants dels Programes d’Ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Presentació del llibre Bales de cotó de Neus Olives Pardo, a càrrec d’Antonieta Jarne, historiadora, Jordi Solé i Camardons, editor, i l’autora. Ho organitza: Voliana edicions. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 4 de juny

Dijous 5 de juny

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica. Adreçat a persones sense coneixements d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Aula de formació.

Presentació i visita guiada de l’exposició “1714. Dibuixant el mite”, a càrrec d’Alfons López i Jaume Capdevila “Kap”, comissari de l’exposició. Ho organitza: Caricart 2014. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 6 de juny

Reserva d’espai. Llar d’infants Col•legi Santa Anna. Horari: 10 i 11 h.

Acte de cloenda per als voluntaris del programa LECXIT. Ho organitza: Fundació Bofill – Programa LECXIT. Horari: 16’30. Lloc: Sala d’actes.

Dissabte 7 de juny

Festival SIMFONIC. Concert de l’Aula de Sons. Ho organitza: Festival SIMFONIC. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Blacksad, de Guarnido/Díaz Canales. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“1714. Dibuixant el Mite”. Exposició que a partir de dibuixos, estampes, cartells i altres dibuixos vol mostrar com s’ha dibuixat el mite dels fets de 1714. Ho organitza: Tricentenari, Servei de Biblioteques i Serveis Territorials del Departament de Cultura a Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 5 al 30 de juny de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat