Programació d’activitats: del 9 al 15 de juny

Dimarts 10 de juny

Presentació del llibre La vall de la fi del món de Francesc Ribes, a càrrec de Lluís Pagès, editor i l’autor. Ho organitza: Pagès editors. Horari: 19’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 11 de juny

Trobada conjunta dels grups de lectura amb l’escriptor Pep Coll, per comentar la seva última novel•la Dos taüts negres i dos de blancs. Activitat emmarcada en el projecte “De capçalera” i oberta al públic en general. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dijous 12 de juny

Trobada de demarcació de la Coordinació Territorial de Joventut a Lleida. Ho organitza: Coordinació Territorial de Joventut a Lleida. Horari: 10’15 h. Lloc: Sala d’actes.

Taller d’iniciació bàsica a Internet. Adreçat a persones amb coneixements bàsics d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Aula de formació.

Trobada del grup de lectura “Cuinant entre llibres: relats a París i cuina francesa”, entorn l’obra Abril a París, de Michael Wallner. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Divendres 13 de juny

Reserva d’espai. Llar d’infants del Centre Històric. Horari: 10 h.

Dissabte 14 de juny

Concert de fi de curs de la coral Xiroia. Ho organitza: Coral Xiroia. Horari: 12 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Blacksad, de Guarnido/Díaz Canales. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Camí cap a la pau”. Exposició que tracta sobre el Dret Internacional Humanitari i la promoció d’una cultura de la Pau. Ho organitza: Creu Roja Lleida Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: de l’11 al 30 de juny de 2014.

“1714. Dibuixant el Mite”. Exposició que a partir de dibuixos, estampes, cartells i altres dibuixos vol mostrar com s’ha dibuixat el mite dels fets de 1714. Ho organitza: Tricentenari, Servei de Biblioteques i Serveis Territorials del Departament de Cultura a Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 5 al 30 de juny de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat