Programació d’activitats del 16 al 22 de juny de 2014

Dimarts 17 de juny

Cicle DESTAPATS. Tina Vallès i Imma Monsó ens parlaran sobre la complexitat de les relacions humanes. DESTAPATS és un cicle de xerrades amb autors novells presentats per autors consagrats de la mà de Jordi Nopca.

Ho organitza: Servei de Biblioteques i Biblioteca Pública de Lleida.

Horari: 19’30 h.

Lloc: Sala d’actes.

Dijous 19 de juny

Taller de formació en l’ús del catàleg ARGUS. Adreçat a persones amb coneixements bàsics d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals.

Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Horari: 18 h.

Lloc: Aula de formació.

Divendres 20 de juny

Reserva d’espai. Col·legi Episcopal.

Horari: 10 h.

Dissabte 21 de juny

Itinerari 1700: Música, Pintura i Nova Planta. Activitat conjunta de l’Arxiu Històric de Lleida, el Museu de Lleida: Diocesà i Comarcal i la Biblioteca Pública de Lleida.

Programa:

-18.30 h Arxiu Històric de Lleida, visita guiada a l’exposició Cadastre de Patiño (durada: 25’)
-19.00 h Museu de Lleida, visita guiada exposició El pintor Antoni Viladomat 1678-1755. El relat pintat (durada: 25’)
-19.35 h Biblioteca Pública de Lleida, Cantata El Setge de Lleida 1707 (durada 45’) a càrrec del Grup Quartana i la companyia Teatre de Butxaca.
-20.30 h Bar del Museu de Lleida, degustació de cava i coca dolça.

Per assistir-hi caldrà presentar la invitació que es pot recollir, de manera gratuïta, als Serveis Territorials de Cultura (Rambla d’Aragó, 8), de 9 a 14 h. Màxim 4 invitacions per persona.

Ho organitza: Espai Cultura.

Grups de lectura virtuals

Grup de lectura virtual de novel·la contemporània entorn l’obra Blacksad, de Guarnido/Díaz Canales.

Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat

Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Camí cap a la pau”. Exposició que tracta sobre el Dret Internacional Humanitari i la promoció d’una cultura de la Pau.

Ho organitza: Creu Roja Lleida

Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Calendari: del 16 al 30 de juny de 2014.

“1714. Dibuixant el Mite”. Exposició que a partir de dibuixos, estampes, cartells i altres dibuixos vol mostrar com s’ha dibuixat el mite dels fets de 1714.

Ho organitza: Tricentenari, Servei de Biblioteques i Serveis Territorials del Departament de Cultura a Lleida.

Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Calendari: del 5 al 30 de juny de 2014.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.