Espai Cultura: “Itinerari 1700: Música, Pintura i Nova Planta”

El dissabte 21 de juny l’Espai Cultura ha organitzat una activitat complementària a les tres exposicions que es poden veure al Museu de Lleida, l’Arxiu Històric Provincial i la Biblioteca Pública de Lleida, i que volen acostar-nos, des de diferents perspectives, als fets històrics i a la realitat d’allò que es va esdevenir ara fa 300 anys, a casa nostra, i que enguany recordem, amb tota mena de propostes, arreu del país.

L’activitat s’anomena ”Itinerari 1700: Música, Pintura i Nova Planta”, i consisteix en dues visites guiades a les exposicions i l’audició de la Cantata “El Setge de Lleida 1707”.

Per assistir a aquesta activitat caldrà presentar la invitació que es pot recollir, de manera gratuïta, als Serveis Territorials de Cultura (Rambla d’Aragó, 8), de 9 a 14 h. Màxim 4 invitacions per persona.

Programa:

18.30 h Arxiu Històric de Lleida, visita guiada a l’exposició Cadastre de Patiño (durada: 25’)

19.00 h Museu de Lleida, visita guiada exposició El pintor Antoni Viladomat 1678-1755. El relat pintat (durada: 25’)

19.35 h Biblioteca Pública de Lleida, Cantata El Setge de Lleida 1707 a càrrec del Grup Quartana i la companyia Teatre de Butxaca (durada: 45’)

20.30 h Bar del Museu de Lleida, degustació de cava i coca dolça.

Espai Cultura és una iniciativa dels Serveis Territorials de Cultura que té per objectiu acostar al públic en general tres equipaments culturals de primera línia com són la Biblioteca Pública, el Museu de Lleida: diocesà i comarcal i l’Arxiu Històric de Lleida, a partir de sengles programacions complementàries.

Us hi esperem!