Mostra de fons “Vora el mar”

Des de sempre el mar ha inspirat extraordinàries històries, ja sigui com a protagonista de grans novel·les o de fantàstiques pel·lícules d’aventures.

Ens agrada mirar el mar, admirar el seu color, escoltar la remor de les onades, sentir la seva olor, aquella olor de profunditat.

A la Biblioteca us hem preparat una selecció de les millors obres de literatura d’adults i juvenil, dels millors contes infantils i de les millors pel·lícules que tenen com a protagonista el mar. Els trobareu durant els mesos de juliol i agost al Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

I si voleu descarregar-vos les guies bibliogràfiques, podeu fer-ho des dels següents enllaços:

Llibres vora el mar – de 3 a 10 anys

Llibres vora el mar – de 10 a 17 anys

Vora el mar – literatura, coneixements i pel·lícules per adults

Ja sabem que Lleida no té mar, però vosaltres tampoc teniu excusa per no assaborir la mar salada!

A l’estiu… Vine a la biblioteca!