Programació d’activitats: del 30 de junya al 13 de juliol

Dimarts 1 de juliol
Taller d’iniciació a la informàtica adreçat a membres d’ASPROS. Ho organitza: ASPROS i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11’30 h. Lloc: Aula de formació.

Dijous 3 de juliol

Dimecres 9 de juliol

Taller de confecció de fanalets de Sant Jaume, a càrrec de Carles Domènech. Adreçat a nens i nenes de 4 a 12 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé enviant un missatge al correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Exposicions

“El Papus, quan l’humor podia ser delicte”. Homenatge a una revista clau en l’àmbit de l’humor durant la transició, amb motiu del seu 40è aniversari. Exposició emmarcada en la mostra CaricArt 2014. Ho organitza: Associació Tantatinta. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: de l’1 de juliol al 31 d’agost de 2014.

“Perich i Autopista, humor sense peatges”. Mostra que reivindica la vigència del llibre Autopista i la sàtira punyent de Perich, més de 40 anys després de la seva publicació. Exposició emmarcada en la mostra CaricArt 2014. Ho organitza: Associació Tantatinta. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: de l’1 de juliol al 31 d’agost de 2014.

Mostres de fons

“Vora el mar”. Selecció de documents de la Biblioteca per endur-se en préstec. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: de l’1 de juliol al 31 d’agost.

“Contes vora el mar”. Selecció de documents de l’Àrea Infantil i Juvenil per endur-se en préstec. Lloc: Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: de l’1 de juliol al 31 d’agost.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat