Hi havia una vegada una princesa…

Molts contes i llibres infantils comencen el seu text de la següent manera “Hi havia una vegada una príncep i una princesa….”.

Aquests personatges meravellosos i alhora entranyables ens han acompanyat en el món de la lectura al llarg de la nostra infància i ens han ajudat molts cops a viure els mons de la fantasia com si fossin mons reals, donant llibertat absoluta als nostres somnis i desenvolupant la nostra imaginació en un món ple d’encanteris, prínceps, vestits, corones, festes i palaus reials.

Per això des de l’àrea infantil de la Biblioteca hem volgut fer un centre d’interès per tal d’agrupar totes aquestes emocions, fantasies i sensacions per posar-les al vostre abast a l’entrada de la sala.

A més, podeu consultar la nostra guia de lectura sobre les princeses per tal de saber que és el que tenim en estoc a la nostra biblioteca.

A l’estiu… vine a la Biblioteca!