Percy Jackson & cinema

Percy Jackson i els déus de l’Olimp és una sèrie de llibres juvenils escrita per l’escriptor estadounidenc Rick Riordan. Forma part d’una col·lecció de llibres sobre herois moderns, els déus de l’Olimp i altres personatges de la mitologia clàssica.

Els llibres plantegen un fet fantàstic, on els déus, molts d’ells de la mitologia grega, són immortals i i existeixen i viuen al segle XXI.

Si voleu passar-ho bé llegint aquest estiu podeu trobar els cinc llibres de la sèrie  a la sala juvenil de la biblioteca. Els títols són els següents:

• El ladron del rayo
  • El mar de los monstruos
  • La maldición del titán
  • La batalla del laberinto
  • El último héroe del Olimpo

Dels dos primers llibres se n’han fet dues adaptacions al cinema anomenades Percy Jackson y el ladrón del rayo i Percy Jackson y el mar de los monstruos que també podeu trobar a la biblioteca.

A l’estiu… vine a la Biblioteca!