Programació d’activitats: del 18 al 31 d’agost

Exposicions

“El Papus, quan l’humor podia ser delicte”. Homenatge a una revista clau en l’àmbit de l’humor durant la transició, amb motiu del seu 40è aniversari. Exposició emmarcada en la mostra CaricArt 2014. Ho organitza: Associació Tantatinta. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: de l’1 de juliol al 31 d’agost de 2014.

“Perich i Autopista, humor sense peatges”. Mostra que reivindica la vigència del llibre Autopista i la sàtira punyent de Perich, més de 40 anys després de la seva publicació. Exposició emmarcada en la mostra CaricArt 2014. Ho organitza: Associació Tantatinta. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: de l’1 de juliol al 31 d’agost de 2014.

Mostres de fons

“Vora el mar”. Selecció de documents de la Biblioteca per endur-se en préstec. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: de l’1 de juliol al 31 d’agost.

“Contes vora el mar”. Selecció de documents de l’Àrea Infantil i Juvenil per endur-se en préstec. Lloc: Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: de l’1 de juliol al 31 d’agost.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat