Torna La Setmana del Llibre en Català!

Del divendres 5 al diumenge 14 de setembre de 2014 torna La Setmana del Llibre en Català!

La Setmana del Llibre en Català és una mostra que permet reconèixer la tasca de les editorials que editen en català, de les llibreries actives i de les revistes, donant visibilitat al llibre i a les publicacions periòdiques en català. També compta amb la col·laboració de les biblioteques públiques i entitats culturals que dinamitzen i faciliten l’accés a la cultura i posa, molt especialment, l’accent en facilitar l’accés als fons editorials, alhora que és un espai per presentar les darreres novetats i oferir eines de foment i recomanació lectora.

La Setmana dóna l’oportunitat de recuperar antics fons editorials i descobrir editorials i llibreries i ofereix un extens programa d’activitats amb tertúlies, lectures en veu alta, espectacles, cites amb entitats…

Durant 10 dies l’esplanada de la Catedral de Barcelona esdevindrà la “Ciutat de la Lectura”, amb les seves avingudes i places, les seves casetes de fusta i 106 expositors, que corresponen a 80 segells editorials, 12 llibreries, una distribuidora i la Institució de les Lletres Catalanes. També hi haurà l’iQUIOSC.cat, un espai de 100 m2 amb una mostra de 500 capçaleres de revista, premsa comarcal i de proximitat editades en català.

Cada plaça comptarà amb un escenari on tindran lloc presentacions, debats, lectures i concerts. També hi trobaràs espais amables de joc i descans, circuits de lectura per orientar al visitant i concursos!

Des de la Biblioteca et recomanem que no et perdis aquest esdeveniment!